27 Ekim 2012 Cumartesi

Beğendiğim Kahkül (Perçem) Modelleri

Geçtiğimiz günlerde coştum ve ne zamandır uzattığım saçlarıma bi kahkül yaptırayım dedim.Hemde çok basit bişey istiyorum ama saçı dümdüz kesmekten bile aciz kuaför olarak geçinen hatta kendini nimetten sayan birine denk geldim ve sonuç rezalet.Öyle dandik bi yerde değildi gittiğim yer ama eminim sokak arasındaki dandik kuaförler bile bundan kat kat daha iyi yaparlar.Neyse ki hala umudum var.Ve yeniden arayışa başladım.

Aslında hem ortadadan ayırınca hem de yandan ayırdığımda kullanabileceğim bir perçem istiyorum.Ama bu modelde fena sayılmaz:)


 Ama içlerinde en kullanışlı olan aşağıdaki gibi dağınık kahküldür.Koyu renk saçta da ayrı bir güzel duruyor sanki.Bu da kendi saç rengime dönmüş olmamı sevimli hale getirme çabam mı nedir:)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder